RSS

SAAT-SAAT GENTING MELANDA

Salam..

Mugkin agak lama aku tak update aku punye blog ni..Tetiba pagi ni rasa nak update..today iz Friday 4.02a.m..

Apekah? waktu ni tak tido-tido lagi.hehehe..adakah anda mengalami 'sleeping disorder'?
Ngeee..xder la..biase la..saye jadi batman di malam-malam hari untuk menjaga keamaan sejagat.(da start mengarut da)

Tet..Tet..Tet..lampu merah menyala di dada atromen taro menandakan beliau sedang megalami saat-saat genting.Waaa..walopun aku begitu respect kepada si otromen ini tapi ada ketikanya beliau turut mengalami ketegangan..kenapakah? respect?

Otroman a.k.a ultraman merupakan salah satu watak pejuang keamaan yang amat digemari kanak-kanak. Otroman tak boleh bercakap dengan kata lain beliau bisu.muaahaha.. Walaupun penuh dengan kebisuan dan sepi tanpa kata, tapi jika raksasa menyerang beliau akan bertindak dengan penuh aksi dan berusaha menyelamatkan bumi tanpa sebarang keluhan, cacian,dan sebagainya. Sungguh cool sekali otroman.




Kan best kalo kite dapat jadi cool mcm otroman. Buat segala benda tanpa keluhan.Ni tak tyme susah sikit mudah benar mengalah mengeluh meluluh hati..bermuram durja..hekhek..

Kejayan tak datang dengan mudah. Kejayaan perlukan DUIT = Doa + Usaha + Ikhtiar + Tawakkal..Bersabarlah sesungguhnyan sabar itu indah. Tidak ada makna kehidupan tanpa cabaran. Cabaran mengajar erti kehidupan. Berusaha!!!

0 comments: