RSS

Final Final Final Finally...

Salam..ngeee~ (^_~)v

Hikhikhik..kenapekah..gediks semacam ni..ekekeke..

Ehem ehem. Ngantuk yang sebenarnye (bak kate yuna). Study sikit mesti kemengantopan melanda diri meyelubungi ruang mata ku. Berjaya sungguh iblis durjana mengoda aku. Gemuk semacam dah kot, tak pon da terobes kat tepi aku ini( ingat aku tergode kerrr..tolong la)..hukhukhuk kadang- kadang tergoda jugek. Apo nak dikate, ala la la tok ala la tok..aku ni manusia biasa yang lemah..hukhuk..Ya Allah bantulah hambaMu ini..Ameen

Dan yang sebenarnye kan, aku dengan berbesar hati nye mengepost entry buat kali ini, dengan satu harapan satu cita satu tujuan..Sometim special buat ahli keluarga aku,teman-teman ku dan juga sesyiapa jua yang mengenali diri ku ini dan sape-sape pon bleh la yang terlibat walau di mana pon anda berada. Gasak la.

Ehem..ehem..saye, Eniey dengan segala hormatnye mengumumkan bahawasanya saye akan melangsungkan majlis pertunagan saya pada bulan hadapan...caye tak aku nak tunang? caye? mesti tipu niiii....muahahahaha...betolll laaa tu memang aku tipu pon. sebenarnye aku nak ucapkan 'All da best, may God bless you' final exam nanti. Buat sape-sape pon yang yang akan menghadapi Final exam. Sekarang musim orang exam kan. So, Best of luck okey kawan-kawan.caiyok-caiyok, ganbatte, aja aja fighting.

Satu lagi, buat sape-sape yang pernah kenal dengan aku, pernah bersama aku. Aku dengan rendah dirinya memohon seribu kemaafan jika aku pernah menyakiti hati, menjolok hati, tercolot kata, ( maklumla mulut aku ni tak der insuran kadang-kadang terlaser) terpukul kuat or terpukul perlahan, tingkah laku aku yang yang menggangu gugat segala ketenteraman dijiwa. sori yer. Aku ni memang, manusia biase..aku insan biasa tak lari dari melakukan kesilapan. Maafkan daku wahai teman..hekhek..

Okey la, pe pe pon..Sama lah kite berusaha menuju kejayaan. Laksanakan amanah dengan sebaik nye..heee..(pandai je aku berkate, padahal aku ni teruk cam pe..hakhak)..Tak pe la kan..Sekadar peringatan besama. Semoga apa yang kita belajar itu diredhai dan diberkati oleh yang Maha Kuasa. Sebanyak mana kite belajar sekuat mana kite berusaha jika tidak diredhaiNya.Maka apakah maknanya? Oleh itu sama-sama la kita berdoa pada yang Sang Pencipta agar dirahmati selalu. Salam Mujahadah-

'Bila hati berjuang kerana Allah, Dugaan itu tempat persinggahan, Keperitan ditelan sebagai juadah'



0 comments: