RSS

DIRIKU YANG BLURRR

1 week 4 days to go..FINAL EXAM WEH...

Sem ni,aku ni entah pe..pe..MySpace

exam dah dekat. Tapi aku still lagi

- berseronot tanpa kawalan bagai pegi honeymoonMySpace

- membuta tanpa mengira waktu MySpace

-liat giler nk study lebih liat dari tanah liatMySpace

-bile buka buku..mata mula layu..aku mula bermimpi di siang hari juga dimalam hariMySpace

-asyik duk bersenang lenangMySpace

-bila dah berkobar-kobar study..tetibe tak paham..kepala jd pusim2 cam naik roler costerMySpace

Dan bile aku dah sedar masa berlalu begitu pantas dan banyak giler lagi tak study aku mula tension..pressure..nervous..kecut perut..gelabah biawak..dan mula la aku

- rasa nak makan banyak-banyakMySpace

-dengar pe pe yang boleh buat aku gembira--cth: dgr ceramah ustaz azhar..lawak giler--MySpace

-kadang-kadang aku wat bodo je..cam tak sedar diri jekMySpace

-tapi, kadang-kadang aku rase down,,macam kene hempap batu besarMySpace

pe nak jadi hey budak eniey yang MALAS ni..

ENI....bangkit la dari lena mu.MySpace

Ni ke bakal guru yang bakal mendidik anak bangsa. memang tak senonoh betul..tak LAYAK..MySpace

Eni, ko kene study..lupakan anasir-anasir luar yang mengotori minda dan jiwa mum..ingatlah amanahmu kepada TUHANmu..UMMI ABAHmu..

Ko kene berusaha..aja aja fightim..tiada kejayaan datang bergolek tanpa usaha gigih..MySpace

Berusahalah menuju ke puncak kejayaanMySpace

Jangan jadikan hidupmu sia-sia
MySpace




Ya Allah bantulah hambaMu yang lemah lagi hina ini.. Kawan-kawan..meh la kite study..All da best..Final Exam..

0 comments: