RSS

Wallpaper Tagged Hokey!!!

Salam,

Hehehe tadi pegi wat lawatan muhibbah kat blog waniey my classmate. Alahai bertuahnye badan dapat buah tangan la pulak.ekeke~ sekali lagi di tag oleh waniey bucuk ni. Okey la sambil sambil nak cari mood untuk study for da last day ni, sebab esk da start Final Exam hokeyyy..hakhak..Aku jawab la waniey nye tag..


Peraturan:

1) Anda perlu "PrintScreen" wallpaper anda yang sedang guna sekarang, jangan dusta, kerana kurang digemari.



2) Beri tahu mengapa anda suke "wallpaper" anda itu.

ok,
aku memang suke sangat kat wallpaper ni, p aku tak tau la wallpaper ni suker tak kat aku..hakhak. Actually wallpaper ni viewkan gambor aku nyer ank sepupu, Muhammad namenye. Tyme ni dia masih kecik g, sekarang da besar sikit.Ma ummi jage die tyme umi die g keje so macam rapat giler dengan budak comey ni, da macam adek sendiri. Then, diz picture aku yang tangkap pastu diedit oleh pengedit gambor paling popular abad ini my cutey n chubby sis eShah. Suke tengok gambar ni sebab leh bagi aku secebis ketenangan di jiwa, di kala dilanda gundah gulana..miahahaha..

Semalam aku der call umah, seje nak kabor kan aku nak exam. Muhd pon ade sekaki,tengah nangis. Sakit peyut katenye, dijangkiti sembelit (dijangkiti ker??). Pastu, aku mintak ngan umi nak cakap dgn si comey Muhammad ni.. Hahaha lawak budak ni, cian pon ade, dgn suare yang sedih-sedih die ckap, 'Kak eni, adek sakit peyut niii'..aku suh die makan obat..hahaha..pastu die ngarut cakap pe tah..aku pon tak paham..layan yer zasss..Semoga adek mat membesar dengan sihat,ceria,aktif dan jadi anak yang baek. Jadi penyejuk hati buat kedua ibubapa.

Adoiiii, banyk la plak aku membebel ni,hikhik..okey nk study lak.. onee-chan!!! ganbatte kudaise!!!! bak kate Eshah..Yoshhh..Wahai pemilik nyawa ku, bantulah aku menempuh segala-galanya..Ameen..ok, daaa

0 comments: